Story Mory Cik Lala

Saturday, December 14, 2013

Bestnye dapat makan eskem


Suke la tu pagi pagi dah dapat eskem. Memang peberet dia eskem pelangi ni. Sama macam ibu.

Harap harap hari ni boleh balik dah. Senang ibu nak buat projek kat rumah. Kawan kawan tolong doakan ye.

5 comments:

  1. Sedapnya ais krim.. sy pun suka ni kak..
    moga cepat2 dpt balik rumah ye...

    ReplyDelete
  2. Dah baik demam ke tu kak ana? Siannyer sampai kena admit.
    Kalau demam mmg nam makan yg manis2 dan kadang2 yg masam.

    ReplyDelete
  3. demamm ke pe tu..mcm demam je mukenye

    ReplyDelete
  4. sedapnya aiskrim tu...bukan budak je suka..mak budak mcm kita ni pun suka gak ana...

    ReplyDelete
  5. feveret deqla jugak tu eskem pelangi.. sdpnya..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.