Story Mory Cik Lala

Tuesday, December 10, 2013

Danial operate buang tonsil khamis ni

Danial kena operate buang tonsil hari khamis ni 12.12.2013 pukul 9. Pukul 7 pagi kami dah kena ada kat sana. Semalam dah isi form admission ngan operation adik. Perasaan?? Tak tahu la nak cakap macam mana. Takut sedih risau dan macam macam lagi. Perasaan mak mak ni sukar nak digambarkan.

Tapi kalau tak buang tonsil tu nanti dia akan demam berulang ulang. Bila demam kena makan ubat. Kena makan antibiotik.

Saya pasrah. Mungkin itu jalan yang terbaik. Sedih bila pikirkan nak kena masuk ot room. Nak kena buat tu buat ni.

Doakan saya kuat ye kawan kawan. Dan doakan jugak agar semuanya berjalan dengan selamat.

11 comments:

  1. oo..nak operate dah..Ayu doakan semuanya berjalan dgn lancar...nanti update yer..

    ReplyDelete
  2. Semoga selamat semuanya. banyakkan doa akak yea. Harap semuanya berjlan dengan baik dan selamat.

    ReplyDelete
  3. Semoga pembedahan buang tonsil Danial berjln dgn baik,dan slps nie dah xdelah demam2 selalu.Buat ibu lala bykkan berdoa dan tenang,hanya insan yg sama bergelar ibu memahami perasaan itu.

    ReplyDelete
  4. insya Allah... moga Allah permudahkan semuanya... biasa lepas operation dia akan lebih selesa...

    ReplyDelete
  5. Moga dipermudahkan semuanya Kak..
    InsyaAllah Danial kuat... sama2 kita doakan....

    ReplyDelete
  6. moga dipermudahkan & selamat masa operation tu nnti.. AAMIIN.

    ReplyDelete
  7. insyaallah takde pape tu, buang tonsil minor operation jek
    dulu anak kite hadif, umo 2 taon dh kena operate, hernia
    mmg perasaannya takut, sedih...wal hal x de pape pon sebenarnye..biase la mak mana yg tak sedih anak kena belah kannn
    semoga dipermudahkan untuk adikkk...

    ReplyDelete
  8. Salam Ana,

    Mudah2an Allah permudahkan segala urusan pembedahan Danial. Sama-samalah kita berdoa. InsyaAllah.

    ReplyDelete
  9. semoga berjalan lancar semuanya...noe pun klu demam mesti tonsil akan jadi bengkak...lepas tu mesti lambat baik...kita org tua x per...klu budak2 tu yg leceh

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.