Story Mory Cik Lala

Wednesday, December 11, 2013

Persedian untuk ke sekolah

Lega bila dah shopping barang barang sekolah. Tinggal buku je lagi yang belum beli. Ahad lepas sesi membeli baju ngan kasut sekolah. Kalau beli lambat lambat nanti tak de stok dan saiz pulak. Memang tiap tiap tahun saya buat persiapan awal awal. Tak kelam kabut kan.
Nampaknya anak anak saya sume dapat baju sekolah baru tahun ni sebab baju sekolah yang tahun lepas dah tak muat. Maklum lah budak budak kan cepat membesar. Dah alang alang beli pakaian sekolah beli jugak la stok alat tulis, kaler , manila kad, kertas warna dan lain lain siap siap. Anak anak saya ni kalau kaler tu setahun sampai dua tiga kotak. Tengah ada promosi ni baik beli siap siap buat stok kat rumah. Nanti nanti bila nak guna tak la kelam kabut nak cari kan.

Kawan kawan dah shopping barang barang sekolah?






9 comments:

  1. bgs lah tu kak bt awal2 kalu dh dkt2 nk buka sekolah kang ada je baju yg takde pilihan lg... dana lum beli lg brg2 sekolah aiyan... kene tunggu lg 3 -4thn lg kak hehehe

    ReplyDelete
  2. Budak2 mmg kreatif. Jd kita ikutkan aje jgn sekat kretiviti diorg tu, especially bab lukis dan warna...

    ReplyDelete
  3. bestnyer shopping barang sekolah ni....sukeeeeeeeee.....

    ReplyDelete
  4. Saya blm shopping lg..mggu nie baru nak settlekan smua..

    ReplyDelete
  5. Bagus jika buat persedian awal. Nanti dah nak buka sekolah tak sebok baru nak beli baju akak kan..

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah..da selamat shopping dah..ehe

    ReplyDelete
  7. bagus shopping awal2 ni ana...noe x shopping lg brg2 diaorg ni...

    ReplyDelete
  8. slalunya manusia ni suka buat keje last minit.. nanti tgk la nak dkt skolah penuh giler mana2 gedung.. hihi.. tp akk bgs la dah settle smua...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.