Story Mory Cik Lala

Tuesday, December 17, 2013

Bila kakak dan abang tiada di rumah





Time cuti sekolah ni kakak ngan abang tak lekat kat rumah
Kadang kadang pagi pagi buta dah ikut ayah pegi rumah opah
Kadang kadang tido sana sampai nak balik
Kat sana bebas boleh main
Boleh lari sana sini
Kalau kat rumah tak boleh nak main lari lari sangat
Nak main skuter pun tak de tempat
Kalau kat rumah opah ada ramai kawan

Sikecik ni nak ikut jugak pegi rumah opah
Tapi ibu yang tak kasi
Takde sape yang nak tengok tengokkan adik masa kat sana nanti
Kalau ibu ada sekali kejap kejap ibu tengok adik tengah buat apa






Sent from Samsung Galaxy Note

9 comments:

  1. anak2 buah deqla time cuti skolah pun ada gak mari rumah neneknya (mak deqla).. kdg2 smpai bermlm kat sana..

    ReplyDelete
  2. kiri kanan pensil nak mewarna yee...

    ReplyDelete
  3. rajin adik kaler-kaler...takper la dapat juga jadi peneman ibu...

    ReplyDelete
  4. dh bosan la tu x de kawan kann
    tu ari sy pon transit anak kt kg..mmg sunyi gile

    ReplyDelete
  5. 안녕하세요~hi we are twinscraflife! We sell handmade products such as phone cover, ear plug, pouch, bag, bookmarks! All are very unique and are customizable^^ 감사합니다~ please visit us at http://twinscraftlife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. pandainya adik mewarna...sampai guna dua2 belah tangan...hehehe...mesti dia bosan kan...anak noe sebelum cuti sekolah...dah hitung hari...sbb nk balik umah opah...opah awal2 dah booking...

    ReplyDelete
  7. rajin yer dia mewarna....suka tau tgk anak2 mewarna...perkembangan otak yg memberangsangkan...

    ReplyDelete
  8. pandai la adik kaler ... tak de comot2 pun ....

    ReplyDelete
  9. sian si adik, kene duk umah je main sorang2

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.