Story Mory Cik Lala

Thursday, June 27, 2013

Semata mata kerana

Gigih pegi KFC Giant Batu Caves semalam
hanya semata mata kerana ini

^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^



Hari selasa lepas dah singgah KFC sri gombak
tapi semuanya kehabisan stok
anak yang nak
mak yang keciwa lebih lebih bila semuanya kehabisan stok
tak dapat terima kenyataan
hari Rabu pegi pulak KFC kat Giant tu
nasib baik ada lagi

hoyey......................


16 comments:

  1. cntik... memang patut grab la satu.. :)

    ReplyDelete
  2. salam kak lala..
    kite pon..suka kefci..
    belanje bulih..^^

    ReplyDelete
  3. lor..gigih sungguh tu mujur dapat ye..hihiih

    ReplyDelete
  4. cptnya habis stok ye.. biasa la brg baik..ramai la yg grab cpt2...

    ReplyDelete
  5. La thermos rupanya hehe mcm bedak!

    ReplyDelete
  6. Selagi tak dapat singgah KFC smapi dapat ye Ana. Ok tak termosnya? Kalau ok utk kita pun cantik juga kan.

    ReplyDelete
  7. Dok berkenan jugak umbrella & thermos tue..nanti nak grab jugak satu..
    Akak..done follow back..;p

    ReplyDelete
  8. Hahaha...gigih betul berusaha! at last dpaat jugak kan;)

    ReplyDelete
  9. huhu.. nk wak camner.. dh xde rezeki.. edisi terhad kan..ramai la y serbu

    ReplyDelete
  10. xtaw pon ada promo tu..kesian kannn...

    ReplyDelete
  11. akak pun dok ngidam jugak benda tu...sennag nak isi kopi 0 panas2 masa balik kg hehe

    ReplyDelete
  12. anak saya paling suka payung superman tu....

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.