Story Mory Cik Lala

Friday, June 7, 2013

Semalam

Pagi semalam ai half day. Bawak danial jumpa dr pakar. Alhamdulillah dr kata nothing serius. So tak perlu masuk wad. Lega ai dengar. Dr suruh makan antibiotik selama 5 hari. Lepas tu hari isnin pukul 10 pagi kena datang cek up balik. Okey la kalau camtu kan. So petangnya ai boleh la pi keja. Nak cuti banyak banyak pun sayang jugak. Lagipun keje petang semalam keje luar. Dah siap keje boleh balik rumah terus. Yahuu...


Danial yang berani. Tak takut langsung bila kena ambik darah. Dia yang menyerah diri. Agaknya sebab dah selalu kut. Dah lali. Good boy Danial.

19 comments:

  1. Alhamdulillah, nothing serius... moga Danial cepat sembuh...
    wah, brave boy la Danial :)

    ReplyDelete
  2. Tapi kakak tak bolehlah Ana. Tengok Jari Danial berdarah tu pun kakak dah rasa ngilu...

    Harap-harap semuanya oklah hendaknya.

    ReplyDelete
  3. Danial budak berani.cepat baik danial

    ReplyDelete
  4. siannyer, moga danial cepat sembuh yer !

    ReplyDelete
  5. kesian nyer dia kak... dana kalu aiyan kene amik darah takt nk tgk... selalulnyer suh papa dia yg antar dia pg amik drh, tak sanggup mak nye nk tgk

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah... moga cepat sembuh :)

    ReplyDelete
  7. lahhh..
    kesian ke die..
    be brave!!^^

    ReplyDelete
  8. alhamdullilah takder apa apa penyakit yg serius..teruskan makan antibiotik tu yer danial..semoga cepat baik sayang..

    ReplyDelete
  9. kuat semangat danial ni. sanggup menyerah diri. semoga cepat sembuh

    ReplyDelete
  10. ahamdulilllah...
    danial mmg kuat, mgkin dh biasa kan..tp kesian tgk tu,sbb masih budak..
    cepat2 sembuh ya danial..danial mmg ank yg tabah.gd boy..:)

    ReplyDelete
  11. tabahnye danial
    moga cepat sembuh

    ReplyDelete
  12. moga cepat sembuh ya Danial..kesian dia

    ReplyDelete
  13. amik darah kat jari mcm tu ker?? confuse kejap sy... bukan kat lenggan ker?? ngilu tgk gambar .. sy mmg penakut .. dulu doktor nak amik darah anak sy siap kene balut dgn selimut .. x sanggup tgk tau.. mmg saya pejam mata...

    ReplyDelete
  14. alhamndulilah..nothing serius...cepat sembuh ye..

    ReplyDelete
  15. Alhamdulillah..lega sket ek
    Dah lali sampai danial, kasihan
    Harap2 pasni sehat tros ye dikk

    ReplyDelete
  16. Alhamdulillah takdak pape.. ;)

    Danial budak kuat :)

    ReplyDelete
  17. OKje paling tak suka kalau ada appointment doktor! Takut!....
    hehe...
    Bagus danial yeh IL...mungkin jugak dah biasa...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.