Story Mory Cik Lala

Saturday, June 15, 2013

Takut

Orang takut tutup mata tapi dia tutup telinga. Kih kih kih


16 comments:

  1. hehehe..tgk criter hantu ke dik??? tutup telinga sbb xnak dgr sore hantu..

    ReplyDelete
  2. hehe..gaya baru
    dia takut dengar sound suspens tu

    ReplyDelete
  3. hihihi, tak nak dengar suara seram jer... tapi mata tetap nak tgk cerita seram tu :)

    ReplyDelete
  4. hehehe... kelakar la.. ke takut bunyi ni?

    ReplyDelete
  5. haha
    kelakar la adikk
    cite antu ke tu? misti takot dgr bunyi2 seram tu
    tgk to dgr x de le takot nau

    ReplyDelete
  6. kih3.. apa yg ditakutkan je tu.. kan main besar mata dia..

    ReplyDelete
  7. eeh..sama cm ank m3h yg no 2..kalo takut mmg dia ttp telinga..pelik kan

    ReplyDelete
  8. ada sesuatu yg membingitkan tiner dia kot..hihi

    ReplyDelete
  9. Logik jugak IL kot dengar sore...pontianak mengilai hehe

    ReplyDelete
  10. Hehee, tutp telinga mata leh tengok..
    tutup mata kalu tak dapat tengok :)

    ReplyDelete
  11. heheheheh abis dia tkt bunyi2 tuh, tp tak tkt ngn gambar2 antu tuh

    ReplyDelete
  12. hahahah..satu persamaan disitu...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.