Story Mory Cik Lala

Sunday, September 7, 2014

Tempat ke 3 separuh akhir










Berjaya masuk sampai separuh akhir je. Semalam dapat no 3. So tak dapat nak masuk final. Sedih.

Dapat hadiah RM200 dan sebuah personal blender Cornell dan pes masakan. Ok lah juga kan dari takde langsung.



10 comments:

  1. tahniah.. jemput join.. :)
    http://sitizawiah95.blogspot.com/2014/09/segmensaya-nak-keychain-ch.html

    ReplyDelete
  2. wah ok dh tu ad jgk no nye... ad jgk hadiahnye..tahniah :)

    ReplyDelete
  3. wah..wah....bukan main lagi dia..alhamdulillah...walau x dapat ke final...tempat ke 3 pun dah bagus dah...kan?

    ReplyDelete
  4. taniah2.... bgs betul anak akak tuh.... berani dpt tempat ke3 pun dh lumayan kan

    ReplyDelete
  5. Wahhh.. pandainya dia... Takpe.. yang penting ada pengalaman bertanding... Nanti boleh usaha lagi...

    ReplyDelete
  6. WAh..hebatnyer..rezeki. Tu....pndainya...tahniah...

    ReplyDelete
  7. Alhamdulilah...rezeki anak sis...pandai yer dia join aktiviti mcm ni...menarik sgt2 kak...bagus pupuk amalan macam ni dari awal yeyyyy

    ReplyDelete
  8. Ok sangat dah tu ....dapat jugak duit RM200...sapa nak bagi?

    ReplyDelete
  9. tahniah nabilla..gud job babe!!

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.