Story Mory Cik Lala

Thursday, September 11, 2014

3 kids just right for you


Tiga pun tiga la. Saya redho. Alhamdulillah sebab berpeluang ada anak anak dan jadi seorang ibu. Sekarang umo dah nak masuk 4 series. Nak mengandung dan beranak pun tak larat dah. Kalau kawin awal insya Allah sempat anak 4 ke 5 orang kot.

Korang dah try buat ni ke. Cuba la. Saje syok syok.

8 comments:

  1. Okeylah kan..ada sorang pun cukup bersyukur...tp nk 6 lah klau boleh..hehhe...hari tu wat juga...dpt 4..hahaha..nk lebih lah..br meriah..

    ReplyDelete
  2. anak seorang lg pening kiter nak lyn hehe

    ReplyDelete
  3. Saya dah cuba... Katanya enam.. mmg tak sempat nak keja 6 orang.... huhuhu

    ReplyDelete
  4. Seronok pula main apps ni kan hehhe saje2 suka2 kan sis...anak2 sis dah besar leh tambah lg tu...hehhehe

    ReplyDelete
  5. Yelah kan IL....apa yg ada ajelah hehe...
    Eh?....awak belum 4 series lagi bolehlah tambah sorang lagi tu

    ReplyDelete
  6. Ok je kak tiga pon...hihi..Dr xda lg can Intan n..hihi..apapun Intan ttp x putus asa

    ReplyDelete
  7. lom buat lg...kena try gak..hahaha

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.