Story Mory Cik Lala

Tuesday, September 9, 2014

Pisang goreng cis








Hari hari beratur panjang kalau nak beli pisang goreng cis ni. Terletak di tepi jalan di Taman Sri Gombak Fasa 7. Harga sebungkus RM5 dalam bekas polisterin. Memang sedap. Kalau nak rasa kena datang gombak.

12 comments:

  1. Acik tak pernah rasa lagi..ditempat acik pun ada jual tapi belum cuba sedap ke tidak

    ReplyDelete
  2. jauh nk kesana, kalu tingin kene bt sndiri lah jwb nyer heheheh

    ReplyDelete
  3. Sedapnya..xpernah try lg..nnt nak pegi cari lah... Tq sharing.. :)

    ReplyDelete
  4. dah promote sedap ni yg terliur ni...

    ReplyDelete
  5. amboi...beratur panjang...sah sedap la ni

    ReplyDelete
  6. Kat gombak????.fasa 7...belah ne ek...nk cari jugaklah..nyummy...

    ReplyDelete
  7. wauuu tengok pun angat2 menyelerakan...aummmmm

    ReplyDelete
  8. Nampak pun mcm sedap tu IL....anak yg kecik tu bukan main suka lagi

    ReplyDelete
  9. memei sedap... tp manis sket coz dia letak susu pekat n brown sugar + cheese

    ReplyDelete
  10. Dah jumpa dah Along Pisang Goreng Cheese. La dah pindah kat sebelah Futsal sebelah restaurent Hj. Shalin Loh di Taman Sri Gombak. Meeeemang sedap. Tapi hati hati ramai yg cuba tiru di situ.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.