Story Mory Cik Lala

Thursday, March 27, 2014

Ubat sakit tekak yang sedap




Tuan rumah dapat mc semalam dan hari ni sebab demam sakit kepala dan sakit sakit badan. Nasib la esok dah apply cuti. Boleh la berehat lebih sikit. Hati tu nak pi keja hari ni. Tapi badan ni cam lemah lagi. Sape kat sini yang tak pernah mc. Wa salute lu la bro. Macam saya ni selalu jugak tak sihat. Kadang tu segan jugak nak mc. Tapi kalau dah tak sihat dah tak boleh nak buat keja baik dok berehat je kat rumah betul tak (dengar kat boss kena buang keje terus nanti. Ahaks)

Gambar yang kat atas tu adalah ubat sakit tekak yang paling saya dan anak anak suka. Tak semua klinik ada ubat macam ni. Lain lain klinik lain lain jenis ubat. Kalau doktor bagi ubat sakit tekak yang macam panadol tu memang tak sentuh langsung la. Zaman sekarang ni ubat sakit tekak pun ada macam macam perisa. Kalau nak yang sedap boleh pilih kat farmasi. 

4 comments:

  1. hari tu ada terbaca juga salah seorang blogger update pasal ubat sakit tekak ni...nanti kalau2 lah sakit tekak nak cuba jugalah... hik hik hik...

    ReplyDelete
  2. kalu dh gambar anggur gitu msti mmg sedap tuh, ala2 mcm yg strepsil lah ek

    ReplyDelete
  3. Kalau ade ubat skit tekak yg sedap.mcm nih hari hari skit tekak pun xpe..hahaha

    ReplyDelete
  4. tak pernah jumpa.
    biasa beli strapsill yg besar tu

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.