Story Mory Cik Lala

Sunday, March 9, 2014

Segalanya dengan ibu

Anak no 2 ibu ni
Nak tido dengan ibu
Dimana ibu disitulah dia
Atas katil ibu atas katil lah dia
Ibu tido kat bawah dia pun tido kat bawah
Nak solat pun dengan ibu
Kalau ibu solat tinggalkan dia
Menangis la sampai melompat lompat
Nak pegi sekolah pun dengan ibu
Tapi memang ibu tak sempat nak hantar
Sebab pukul 6.30 pagi ibu dah keluar rumah
Sedangkan dia masuk sekolah pukul 7.30
Sampai bila nak berkepit dengan ibu nih

4 comments:

  1. anak2 macam tu la...anak noe pun sama..x boleh lepas dari pandangan...pantas memanggil

    ReplyDelete
  2. Anak no. 1 saya yang segalanya dengan ibu walaupun dah 8 tahun, lelaki pulak tu. Memang anak ibu betullah ni.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.