Story Mory Cik Lala

Thursday, March 27, 2014

Biskut ni cedap cangat la ibu


Saje merajinkan diri buat biskut ni. Danial yang request. Dia kata biskut ni cedap cangat. Kejap kejap makan. Dari buat petang semalam sampai la sekarang. Kejap kejap dia makan. Dia kata nanti kalau habis ibu buat lagi tau.

Sebenarnya biskut ni buat guna adunan biskut almond london. Tapi anak anak saya tak suka kalau letak badam. Salut dengan coklat pun dorang tak suka. Maka jadila london almond versi ibu Danial ni. Janji dorang suka dah kan.




11 comments:

  1. wah..cedapnye..ni sama ke dgn rasa biskut butang tu?

    ReplyDelete
  2. sedapppnye...pos kat sy sket kak

    ReplyDelete
  3. amboi..satu balang dia hadap sorang..

    ReplyDelete
  4. baguslah asal ank suka mkn oklah tu. Dr buat bazir je ank xnk makn kan

    ReplyDelete
  5. cedap sgt la kalau kejap jer habis :)

    ReplyDelete
  6. Nmapak macam mudah dan senang je nak buat biskut ni..kena rajinkan diri lah nak bagi anak makan..asyik beli kat kedai je..jemu jugak..hehee

    ReplyDelete
  7. Kena kreatif. Cmpr badam serbu pn ok jgk.

    ReplyDelete
  8. wahhh..mengadap setapawe tuuuu..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.