Story Mory Cik Lala

Tuesday, March 25, 2014

MH370 yang berakhir dengan tragedi

Sedihnya dengan berita yang diterima. Kehilangan MH370 rupanya berakhir dengan tragedi yang menyayat hati. Terfikir macam mana la keadaan mereka ketika kapal terbang tu terjunam ke laut. Tak seorang pun yang tahu. 

Moga Allah tempatkan mereka di kalangan orang orang yang soleh dan semoga keluarga mereka tabah menghadapi dugaan ini.

14 comments:

  1. Macam-macam boleh jadi. semuanya kuasa Allah S.W.T.

    ReplyDelete
  2. semuanya ketentuan Allah...semoga ahli keluarga serta sahabat handai mangsa redha dan tabah menghadapi ujian Allah...

    ReplyDelete
  3. terkejut jugak dengan berita ni..
    mengharap ada keajaiban.
    tp mungkin berita ni jugak lebih baik kita terima. dah lama sangat kita tunggu. semoga keluarga nya semua tabah menghadapi dugaan ini.

    salam takziah buat kelurga.

    ReplyDelete
  4. mmg amat sedih...takziah untuk semua keluarga mangsa...hanya Allah sahaja yang mengetahui apa yg berlaku

    ReplyDelete
  5. al fatihah buat semua penumpang dan crew kan kakak..sedeynya

    ReplyDelete
  6. Allah juga yg maha mengetahui..
    Sedih..

    ReplyDelete
  7. takziah juga al fatihah tuk semua mangsa

    ReplyDelete
  8. salam takziah buat keluarga mangsa...

    ReplyDelete
  9. Innalillahiwainnailaihirajiun....semoga semua keluarga mangsa MH370 tabah menghadapi dugaan...

    ReplyDelete
  10. Semoga kita semua selamat dunia Akhirat... Amin...

    ReplyDelete
  11. macam macam terbayang tentang kejadian ni kan? memang tak tercapai dek fikiran utk rumuskan ...

    ReplyDelete
  12. subhanallah, semuanya telah tertulis kan kak, semoga damai mereka di sana

    ReplyDelete
  13. Penantian yang belum pasti...
    Salam takziah buat semua keluarga mangsa...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.