Story Mory Cik Lala

Monday, March 10, 2014

Sepetang bersama ustazah Dato' Siti Nor Bahyah Mahmood

Alhamdulillah dapat juga bergambar bersama sama dengan ustazah semanis kurma ni. Pertama kali pandang wajah ustazah ni masya Allah. Comeynya. Bibir tak lekang dari senyuman. Celotehnya semasa berceramah membuatkan kami ketawa dari mula sampai akhir. Memang seronok sangat dapat jumpa ustazah ni secara live. Orangnya lemah lembut tapi kelakar. Ustaz wan akashah pun sama. Semasa memberi ceramah tadi beliau juga turut diiringi oleh anak anak beliau.


Kagum dengar ceramah beliau. Tetiba pulak rasa cam nak jadi penceramah jugak. Ahaks. Boleh tak camtu.

10 comments:

  1. salam ibu, bestnya dapat face 2 face dengan Ustazah Nor, beliau merupakan salah satu idol favourite sye.. :)

    ReplyDelete
  2. suka sgt dgr cemarah td kan kak, lembut je suami isteri

    ReplyDelete
  3. wahhh...bess dapat jumpa ustazah....biasa tengok kt TV jer...

    ReplyDelete
  4. aritu die dtg bg ceramah kt opis pn sempat gk bergambar ngan ustazah

    ReplyDelete
  5. Penceramah hebat memang seronok bila dengar mereka berbicara akak.

    ReplyDelete
  6. jom kita jadi penceramah... kat rumahjerler .. anak2pun tau "ibu berceramahlertu"

    ReplyDelete
  7. Saya pun pernah jumpa ustazah....

    ReplyDelete
  8. Suka dengan ustazah Nor Bahyah ni. Lembut aje bila bercakap. Bila berceramah, hati pun mudah terpaut nak mendengarnya.

    ReplyDelete
  9. Bestnya dapat jumpa Ustazah bahiyah ni IL...suka jugak tengok Semanis Kurma tu...dia pun okje suka gak tengok ...comel ek!

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.