Story Mory Cik Lala

Saturday, January 7, 2012

Mandi pool

Pukul 2 bertolak dari rumah dah. Anak anak punya la bersemangat nak pegi mandi pool ni. Selagi tak pegi selagi tu la dok tuntut. Sengaja pegi awal sebab nak balik awal. Pukul 6 jugak la bertolak dari sana. Kalau tak puas mandi jugak tak tau la nak kata apa. Balik rumah masing masing pengsan dan kelaparan walaupun bawa bekal tadi.

10 comments:

  1. best nya tak rami orang..kat mana ni??

    ReplyDelete
  2. Diana, kat Melawati je. Suke kolam dia sebab banyak pilihan. Pegi awal x de orang pun. Bila dah petang ramai la jugak.

    ReplyDelete
  3. wah best mandi kolam..akak tak terjun sama ker ahaks..

    ReplyDelete
  4. Budak2 klau bab mandi mmg suka sangat lah:-)

    ReplyDelete
  5. Budak2 klau bab mandi mmg suka sangat lah:-)

    ReplyDelete
  6. Echa : Terjun gak walaupun akk x pakai baju mandi...ha ha ha..pasni kena beli la swimming suit. Kalau x takleh terjun.

    Myra : pelik la kan. Apasal budak2 suka sgt klw bab mandi ni...

    ReplyDelete
  7. hehe..seronoklah, bagi budak-budak rasa satu kepuasan kot kak..

    rajin akak bawak diorang g pool..

    ReplyDelete
  8. budak2 mmg sk sgt main air kan.. ;-)

    ReplyDelete
  9. assalam `ibu lala`..thanks..:)
    kenapa kanak2 suka sgt dgn pool & air ya?..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.