Story Mory Cik Lala

Wednesday, January 25, 2012

Bicara tanpa suara


Kek yang sangat sedap. Rasa cam karamel pun ada. Tapi muak kalau makan banyak-banyak. Nak habiskan 1 slice ni pun susah.

Tomyam Noodle. Sedap tapi pedas berasap-asap. Tak berani nak makan walau keinginan tu ada.

Coklat Fudge. Bila la aku nak pandai buat kek macam ni. Jeles betul.

Green Apple limau kasturi. Masam habis. boleh buang segala lemak-lemak yang melekat di badan.

Fruit punch. Ada rasa-rasa pisang sikit.

Coklat Indulgence. Dah makan baru tingat nak snap gambo.

P/s : Lunch hari ni tak tau nak makan apa pulak. Any idea jom kongsi..

7 comments:

  1. Sedap!!!! Meleleh tgk kek tu kak hihi

    ReplyDelete
  2. sedapnyer... semua sedap...SR yerk..

    ReplyDelete
  3. Sedapnyer Cheese Cake tu :)



    **Kalau nak Apom Polka tu boleh, tp kena bayor..heheee**

    ReplyDelete
  4. sedapnya... dahla sy ni mmg pggemar kek... ni yg dah teringin ni... :-)

    ReplyDelete
  5. banyak kolestrol kek2 tu semua. air buah mmg bagus. dan kek2 tu sgt seap la.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.