Story Mory Cik Lala

Sunday, January 8, 2012

Jom lunch kat Jom Bali K4

Lepas basuh kete tadi terus terjah ke K4. Hajat hati tu nak cari langsir pintu. Tak menarik pulak tengok pintu bilik terlopong macam tu. bila dah sampai K4, bukan saje langsir yang dirembat, malah benda lain pun turut kena rembat.

Lunch tengahari saya ialah Nasi Goreng Ketam dan Air Bandung Laici. Jemput makan semua ye..

7 comments:

  1. tak pernah makan di sini, laici bandung dia nampak sedap..:)

    ReplyDelete
  2. uik ? cam mane akak tau kite minat nak belajar buat cupcake ek ? hehehe :)


    salam kenal kak :)

    ReplyDelete
  3. tak penah ag bena try minum bandung laici nih . heheh :)



    #kamera tu guna film n tepi cam ade hitam2 . nanti tunggu hasilnya kak . bena tak guna abes lagi flm. ehehhe :)

    eeee mcm mane leh jadi nujum ni ? bena mmg minat pun nak wat cupcake . betoi gak tu . nanti boleh bukak kedai cupcake lak . hi hi hi :) akak pandai wat cupcake ke ?

    ReplyDelete
  4. Salam kenal Ibu lala dtg hantar buah mangga ni....
    air bandung...nyamannya minum...

    ReplyDelete
  5. ohhhh
    bandung laici itu amat menyelerakan
    hehehe :))

    ReplyDelete
  6. Bandung laici tu memang menyelerakan.

    ReplyDelete
  7. wahh bandung laici tu nmpk sedapp..hee

    :))

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.