Story Mory Cik Lala

Monday, January 9, 2012

Hari sekolah je mengamuk

Selamat pagi sume,

Hari ni adalah hari pertama aku bekerja selepas sesi persekolahan 2012 bermula.  Rasa macam baru masuk kerja pulak. Pukul 6.45 pagi aku dah keluar rumah sebab takut jalan jem. Apatah lagi pagi tadi hujan lebat. Bila bukak sekolah je jalan sumenya jem.Tempat keje pulak jauhkan. Pendek kata nak pi keje stress, nak balik keje pun stress.
Pagi tadi aku dengar berita dari encik husben yang Danish mengamuk lagi tak  nak pegi sekolah. Haiii..apa nak jadik nih. Aku biarkan aje berita tu berlalu tanpa telefon rumah. Kang aku pulak yang  banjir kat opis ni. Risaunya hati bukan kepalang bila anak tak berminat nak sekolah.

4 comments:

  1. tak nak gi sklh lagi...alamak...

    ReplyDelete
  2. CUBA TANYA KAK ANA? APA KES? TAKUT ADA KAWAN DOK KACAU DIA KOT...TU YANG X NAK G SEKOLAH TU .. SELALU BEBUDAK CAMTU LE KEKADANG KAWAN EJEK PUN X MO G SKOOL

    ReplyDelete
  3. dah bape lama dia cenggitu..takut ada yang dia tak suka kat sekolah mcm mayangsayang cakaptuh..nnt try selidik2

    ReplyDelete
  4. tu la. tp time nak pi sklh je ngamuk. Dah sampai sklh ok dah..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.