Story Mory Cik Lala

Sunday, January 8, 2012

Kisah hari ni

Aduhai..baru je basuh kete beberapa hari yang lalu. Hari ni kena basuh lagi. Nak basuh sendiri jangan harap la. Ni sume gara gara banyak taik burung atas keta la. Kalau tak basuh nampak rimas la pulak. Nak tak nak kena la basuh jugak. Hu hu hu..yang burung pun satu hal. Ada ke kete aku yang hensem hensem tu dijadikan jamban derang. Tak de tempat lain dah ke nak lepaskan hajat..

P/S : Sebelum keluar basuh kete, aku sempat masak spagetti ni. Sape nak makan datang la rumah ye.. 


3 comments:

  1. Rimas kalau ada taik burung kat keta...

    ReplyDelete
  2. Sedapnya spagetti my feveret tu kak!!! Nak skit hihi

    ReplyDelete
  3. sedap nya spagetti tu..jgn lupa kongsi resepi..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.