Story Mory Cik Lala

Thursday, January 19, 2012

The Chicken Rice Shop

Malam tadi pergi Carrefour semata-mata nak habiskan baucer yang dapat hari tu. seperti biasa sebelum pegi shopping, makan la dulu.


Tak ingat udang ni nama apa

Kari ayam

Dah nak habis makan baru teringat nak ambik gambo.

Meal Danial

Malam tadi bawak Danial sorang je. Yang dua lagi tu tinggal kat rumah.

4 comments:

  1. Salam, amboi comotnya makan... tentu sedap banget la tu..

    ReplyDelete
  2. sedapnya kak, nak sikit, belum bekpes lagi ni hahahhaa

    ReplyDelete
  3. Che Mid ; comot la sbb kelaparan. ha ha ha. Tapi husben dengan danial je yang oder. IL tak oder pun. konon diet..

    Jun : jom jom bfast..

    ReplyDelete
  4. SEDAPNYER.. KAK ABA..... BEI APE SEMALAM?

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.