Story Mory Cik Lala

Wednesday, May 28, 2014

Wordless wednesday

Omelet set RM4.00

Mee goreng basah RM1.00

Kuih tepung gomak 2 biji RM1.00. Popia pedas 2 ketul RM1.00

Jarang saya tamak macam ni. Pagi tadi turun food court nampak sume makanan menarik. Puas hati bila dapat beli apa yang rasa nak makan. 

U olls makan apa pagi ni.

9 comments:

  1. habis ke semua tu?

    akk makan cekodok pisang je

    ReplyDelete
  2. mmg nampak ketamakan di situ heheheh.... takpe jnji semua di makan bukan dibazirkan...

    *kak, doakan yek moga operation aiyan 4hb ni berjln lancar, doakan semua selamat n kami kuat...

    ReplyDelete
  3. wahhh...sedap semuanya kak..suka omelet tu...sesekali beli byk sikit..hehe

    ReplyDelete
  4. wah, byknyer..ni mkn mcm lunch dah nie..timm pgi tadi sambaq mee jawa..cari nas lemak xada pulak..huhu..

    ReplyDelete
  5. Size besar ke kak dua ketul rm1

    ReplyDelete
  6. hamboi meriah makan...sy masih pantang makan...telan air lioq ja laaa

    ReplyDelete
  7. mcm mcm ada.
    sklai skla tamak x pa kak.hihi.
    saya pepagi mcm biasa la.kurma, kismis n susu :)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.