Story Mory Cik Lala

Friday, May 23, 2014

Tart nenas bentuk buah


Oder untuk majlis pertunangan sepupu. Cantik kan. Rasa cam sayang nak makan. Kalau tak silap satu bekas tu rm3.40. Saya oder 20 bekas jer. 

Boleh tengok kat fb haris cottage kalau berkenan. Rasanya memang sedap. Tartnya sangat lembut. Jem nenasnya pun sedap. Tak manis sangat. Dapat kat saya sume ni sekali hadap je habis.

5 comments:

  1. Cam sayang pulak nak makan......comel bentuk tart tu :D

    ReplyDelete
  2. Cantik..rasanya sama ke ibulala

    ReplyDelete
  3. cntik2
    pestime tgk ni.mkan mmg x pernah lagi la kan..

    ReplyDelete
  4. cantik..mmg klu bg sy pun sayang nak makan sbb lawa sgt..tp klu tak mkn pun syg juga benda bukan tahan lama.hehe

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.