Story Mory Cik Lala

Sunday, May 18, 2014

Hujan


Semalam hujan dari pagi sampai tengah hari. Pukul 10 baru boleh pegi pasar. Hari ni pulak hujan dari tengah hari sampai la ke malam. Lagi la nak ke mana pun tak boleh. Lepas masak makan tengah hari dan lepas tu tido. Bangun pastu tido balik. Dah takde benda lain nak buat. Bosan pun ada nak kemana pun tak boleh.

Sejak en hubby keluar hospital bacaan gula beliau dah bawah dari 10. Kena inject insulin sebanyak 4 kali sehari. 

5 comments:

  1. timm di srawak ni pun..kjp2 pnas gila! pastu hujan...

    ReplyDelete
  2. ya allah kak, macamana husband akak skrg? semoga paras gulanya kembali normal dan sihat sediakala

    ReplyDelete
  3. Sama la kak.. kat sini pagi2 jer hujan...tapi sejuk la sikit kan.. =D

    ReplyDelete
  4. Ohhh yg kata masuk sepital hari tu yeh....diabetis rupanya....kena jaga makanlah namppaknya .

    ReplyDelete
  5. en hasben sy pon kena kencing manis...tp terkawal lg la..lom pakai insulin.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.