Story Mory Cik Lala

Monday, May 12, 2014

First day keje


First day masuk keje setelah seminggu lebih bercuti. Rasa macam cuak. Rasa macam budak baru masuk keje kat company baru.

Tapi lama lama dah okey. Kawan kawan pun okey. Nasib la kat opis saya ni kalau sorang cuti kawan kawan tolong cover. Kalau tidak menimbun la keje tu. 

Terima kasih la kepada kawan kawan yang memahami yang tolong cover keje keje saya disepanjang ketiadaan saya.

3 comments:

  1. hehe lagi satu mesti rasa ala malasnye nak naik keje hehe sebab lama cuti

    ReplyDelete
  2. Takpe... kawan2 tau kita ada masalah...

    ReplyDelete
  3. kena lanje kawan2 tu kak..tanda menghargai..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.