Story Mory Cik Lala

Thursday, August 28, 2014

Sayang nak guna


Hadiah hari jadi 2 tahun lepas. Masih kemas disimpan dalam kotak. Sayang sangat nak pakai. Dok sedap pakai yang kat bawah ni jugak. Yang Coach baru dapat pun tak tau la bila nak guna. Jenis setia pada yang satu. Selagi boleh pakai, guna semaksima mungkin.


Yang ni beli sendiri. Elok lagi. Suka sebab boleh letak banyak kad serta henpon sekali. Tak payah bawak beg tangan bagai.


Kotak untuk yang kat atas tu.

8 comments:

  1. lama2 simpan rosak jugak kak..
    mari sini tolng pakai..

    ReplyDelete
  2. hehehe laki nyer suke bg wallet, tp bini nyer suke pakai 1 sampai lunyai... banyak lah koleksi akak gitu...

    ReplyDelete
  3. ni wrislet kann...cantik la yg carlo rino tu
    kite pon nk caik satu la senang kann

    ReplyDelete
  4. amboi ana.. hahhaha.. cantik sungguh kalau cikda pun sayang nak guna terutama BB tu.. kalau time guna tu setiap masa rasa nak belekkkk jekk..hahhaha

    ReplyDelete
  5. henbeg CR n BB dua2 makcik sy hadiah, da agak uzur tp suka pakai..
    dia kata jgn pakai lg da buruk..tp mmg suka pakai..pastu dpt pulak henbeg coach kesian tgk anak sedara dia pakai henbeg buruk..i loikeeeeeeee...haha

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.