Story Mory Cik Lala

Thursday, August 7, 2014

Keje sekolah




Dah dekat pukul 10 malam tak siap siap lagi homework. Sebelum ni kata bukunya hilang. Bila dah beli yang baru ada pulak buku tu. Tengah tengah buat homework dan lagi kelebek pensil tekan yang tak nak keluar mata tu. Dok penyebai pensil tu tak nak keluar mata. Alasan tak nak buat homework la tu. Sudahnya saya yang kena siapkan homework dia. Malas nak tunggu dia siapkan. Terhegeh hegeh. Dengan mengamuk satu hal. Memang selalu camtu la kalau ada keje sekolah. Sama ada dia mengamuk mengamuk sambil buat homework atau pun tak buat langsung. Mak mak ni tak tau nak cakap apa dah. Pandai pandai la sendiri.

6 comments:

  1. rajinnya abang buat kerja sekolah... ^_^

    ReplyDelete
  2. jgn malas buat kerja sekolah ye.hehehehe.

    ReplyDelete
  3. haha.. gitulah gayanya bila last minute kan..
    sama la dgn asya, bila x larat nak mnunggu...terpksa la kita tlg

    ReplyDelete
  4. hehehe..manja la tue.. nak ibu jugak yg tolong buatkan..=D

    ReplyDelete
  5. Budak lelaki mmg banyak helahnya....mcm anak okje yg sulung tu dulu dulu....memanjang tak ada homework.... nasiblah dpt masuk U la ni...

    ReplyDelete
  6. home anak kecik saya kena ngadap dia, kalo x mmg xbuat2!!

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.