Story Mory Cik Lala

Thursday, August 21, 2014

Fenomena loom band


Fenomena loom band ni pulak. Yang pompuan yang laki sume nak benda ni. Agak mahal jugak benda ni. Hari tu yang sulung beli kat wangsa walk sampai rm60. Ada jugak yang jual rm12.90. Tengok pada saiz kotak getah ni.

Eii macam macam kan sekarang. Zaman saya kecik kecik dulu yang tau main getah je. Kumpul getah banyak banyak pastu buat tali. Getah pun yang free aje. Budak budak sekarang sumenya menan nak kena keluarkan duit. Rabak poket mak ayah.

10 comments:

  1. tu la anak...semua benda nk kuar duit...kopak...anak akak pun sibuk dengan benda ni..

    ReplyDelete
  2. a ah...ramai sgt y buat ni..
    lya je x rajin nk hadap..hehe

    ReplyDelete
  3. adik saya pon dah mula sibuk cari benda ni...kita dulu guna buat tali pastu main lompat2 kan...guna jela yang ada...takyah beli2...sekarang dah lain...smo guna duit kan??...

    ReplyDelete
  4. Itulah Ana.. anak dara kecik kakak boleh beli gelang warna-warni yg dah dijalin cantiklah juga - satu seringgit. Pandai kawan dia business..

    ReplyDelete
  5. anak dara kite pon suke mende nih tp sy x beli yg kotak besau beli sikit2 jek..paket plastik dalm RM4++ sepeket

    ReplyDelete
  6. Haah , mahal. Cantik. Kalau pandai buat sendiri lagi baguskan.

    ReplyDelete
  7. Sama la kat sini pun kak... cuma kat sini rasa murah sbb boleh dapat dgn harga satu pound jer... kalau nak belanja sampai RM60 tu, gigit jari jugak bila anak minta... huhuhu

    ReplyDelete
  8. dekat kedai mana wangsa walk tu beli loom band ni ???

    ReplyDelete
  9. anak sedara farah pun dah terjebak dengan benda nie.. bestnya kalau ada anak gegirl.. boleh belikan utk dia..=D

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.