Story Mory Cik Lala

Friday, August 22, 2014

Adik nak bawak roti canai


Pagi ni danial request nak bawak bekal roti canai ke sekolah. Kalau dah jadi mak ni memang la tak sampai hati nak tolak permintaan anak. Makanya lambat la saya pi keje hari ni. Pukul 6.50 pagi saya dah keluar rumah hantar sikakak pegi sekolah. Lepas tu terus pegi beli roti canai. Hantar kat rumah dulu. Singgah pulak beli meehun kat si ayah. Makanya lengkap la sarapan suami dan anak anak pagi ni. Si kakak pun mulanya nak bawak bekal roti canai jugak pegi sekolah. Tapi takut lambat pulak nanti. Nak tunggu roti canai siap pun makan masa jugak. Makanya saya beli lebih supaya kakak boleh makan bila dah balik sekolah nanti.

Dah alang alang beli makanan untuk anak anak, saya tapau sekali roti canai bawak ke opis. Boleh makan dengan kawan kawan jugak. Habis satu beg saya bau kuah dhal. Hu hu hu.

5 comments:

  1. Permintaan adik dapat makan roti canai hari ni. Esok cuti nanti nak makan apa pula yea.

    ReplyDelete
  2. wah sama ngan saya la kakak...makan roti canai gak arini

    ReplyDelete
  3. Sekali suap kawan dpt merasa satu pahala tercatat Ana...
    Kalau banyak suapan alhamdulillah...

    ReplyDelete
  4. makan pagi pekena bfast memang terbaik la akak..tapi tak boleh selalu.. =D

    ReplyDelete
  5. ne ada baca aritu tp xsempat komen..
    no komen laaa...hahhaa

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.