Story Mory Cik Lala

Wednesday, November 19, 2014

Nasi lemak sedap di Pusrawi




Suka beli nasi lemak ni kalau datang pusrawi. Nasi lemak yang sedap. Harganya lupa nak tanya. Sape yang duduk kat kampung pandan tu boleh terus beli kat rumah. 

Yeay dah boleh balik hari ni. Luka operation pun dah nampak ok. Alhamdulillah.

9 comments:

  1. tgk pd bungkusan mmg nmpak sedap, lg2 dibungkus ngn daun pisang

    ReplyDelete
  2. Wah....memang nampak sedap pun...sambal banyak tu..tak kedekut orang tu meniaga....

    ReplyDelete
  3. nasi lemak daun pisang mmg sedap

    ReplyDelete
  4. Lama tak makan nasi lemak bungkus cenggini.Kalau pergi Umbai selalu mkn seafoodbakar ni dgn nasi lemak

    ReplyDelete
  5. kalau sedap mmg berbaloi kan?
    pusrawi dkt ijn tu ke ?

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.