Story Mory Cik Lala

Saturday, November 15, 2014

Nano cooling gel


Dulu masa kecik kecik saya peminat setia minyak cap kapak. Selalu rasa pening kepala. Bila dah keje tak de lah usung minyak cap kapak tu ke hulu kehilir sangat. Tapi tetap kena ada simpan kat rumah.

Sejak kena vertigo hari tu jatuh cinta pulak dengan nano cooling gel ni. Sebelum ni guna minyak Fatihah yang oder dari Kelantan. Tapi minyak tu takde stok buat masa ni. Jumpa pulak dengan gel ni. Okey jugak. Sejuk je bila roll on kat kepala tu.

Tapi tak tahu gel ni ada jual kat mana. Dapat pun dari kampung. Ada tak sape sape pernah jumpa gel ni.

2 comments:

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.