Story Mory Cik Lala

Friday, October 5, 2012

Trip LCKI ke Kidszania

Hari ni zafran ada trip ke Kidszania dengan kawan kawan setadika. Pagi pagi dah bertolak ke sana dengan bas. Hampir pukul 6 petang jugak la baru sampai rumah. Hah puas berjalan nampaknya. Dia kata best pegi Kidszania tu. macam macam boleh jadi. Boleh jadi doktor, pilot, ahli bomba dan lain lain. Harapnya nanti cepat cepat la teacher upload gambar kat fb. Tak sabar nak tengok.

 

 
Ada bakat tak??


4 comments:

  1. budak2 mmg suka lah pegi tempat2 cam nikan hehe

    ReplyDelete
  2. Alahai bergayalah zarfan dengan uniform putih ni kak ;)

    ReplyDelete
  3. tempat2 mcm ni memang budak2 suka.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.