Story Mory Cik Lala

Tuesday, October 9, 2012

Tak tau nak letak mana dah

Semalam encik hubby beli meja ni. Kononnye nak letak printer baru dia kut. Masalahnye ai tak tau nak letak mana dah meja ni sebab sume spaces dah fully occupied. Haru betul. Dah semak kat ruang yang kecik tu dengan macam macam barang. Sungguh tak selesa mata memandang. Kan best kalau ada satu bilik khas yang boleh dijadikan opis encik hubby. Ni sume letak kat tengah tengah dunia tu.




Akhirnya printer yang baru ni diletakkan di atas meja yang sedia ada jugak.

3 comments:

  1. Yer la..patut asingkan bilik kerja utk dia..tak boleh campur dgn ruang depan tempat kita anak beranak nak bersantai..betul tak?

    ReplyDelete
  2. sekarang rasanya setiap rumah kena ada 1 bilik khas untuk bekerja huhu

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.