Story Mory Cik Lala

Saturday, October 6, 2012

Hari malas sedunia

U olls buat apa hari ni. Ai dilanda kemalasan hari ni. Tadi dah kluar hantar nabila dan jemput dia balik tusyen. Ni tengah lepak lepak je kat rumah. Malas nak berjalan jalan time time panas macam ni. Lagipun sesekali lepak kat rumah best jugak. Bukan setakat malas nak kluar rumah, nak baking membaking pun ai malas. Kalau sesape yang terlebih rajin buat juadah petang ni, sudi sudikan lah hantar sikit ye. Rada macam dah melekat dengan bantal ni. Tunggu masa nak belayar saja. Tapi tak tau la pulak kut tetiba encik hubby nak ajak dating. Nak pergi bersiar siar ke KL pada hari sabtu memang ai tak minat sebab sesak dengan pasar malam kan. Kalau nak pegi KL jugak tunggu la hari ahad...

2 comments:

  1. wani selalu stay rumah jer kak...husband balik baru xlekat kt rumah hihi

    ReplyDelete
  2. kat sini asal petang je hujan. malam ni sejuk pulak rasa.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.