Story Mory Cik Lala

Monday, August 27, 2012

Tak tahu takut

Anak ai 2 orang je lelaki
tapi tak tahu takut nak main mercun
yang kecik tu pun sama
tak padan dengan kecik
mercun mercun ni sume
ayah derang yang belikan
atas pilihan masing masing
ada yang nak mercun roket
mercun mancis dan berbagai lagi
ayahnye tukang beli je
bukan nak monitor derang main pun




Tak dapat main malam main siang pun takpe.







Satu beg shopping ayah derang belikan
bunga api dan mercun ni
sekarang baru ai rasa lega bila sume tu dah habis
selagi tak abis tak senang hati anak anak dibuatnya
maknye yang tension
sebab nak kena jaga time derang main
mana taknye..celik celik mata pagi pagi
dah sibuk nak main mercun

7 comments:

  1. byk mercun tu..bdk2 suka la..tp tisya takut...

    **tisya umur 5thn..sekolah kt area keramat

    ReplyDelete
  2. Budak lelaki memang tak reti takut. Banyak pulak papa mereka belikan mestilah syok nak main:)

    ReplyDelete
  3. anak buah saya ada ke pegi pegang dgn tangan...melecet tangan dua2 belah,hambik kau...tp xinsaf2 pun..huhuu

    ReplyDelete
  4. wani pun risau klu bab2 mercun ni...tambah tgk dalam paper yg kena mercun minta simpang la

    ReplyDelete
  5. Betul tu, selagi tak habis mercun tu, selagi itulah tak senang hati dibuatnya...

    ReplyDelete
  6. sy pon risau kalu anak dok men mercun..geram gak kat apaknya dok galakkan dgn membeli berkotak2!!

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.