Story Mory Cik Lala

Wednesday, August 15, 2012

Jangan mare..nak tayang jugak

Aci tak kalau nak tayang jugak
stok kuih raya
kuih ni ai buat sendiri tau
4 jenis je
ada biskut cornflake madu dan samprit
atas permintaan anak anak
dan ada jugak biskut cornflakes rangup
dan biskut kelapa
dah rasmi pun
tak payah tunggu raya baru nak rasmi
lepas buka pose je mula la
mencari biskut raya nih

cuma nak tambah kepek kepek je sikit sikit nanti
moh la datang rumah kite

9 comments:

  1. nti blhlah terjah umah ekk utk beraya...hihi

    ReplyDelete
  2. tu dia....byk jugak tu...saya buat 4 jenis jugak..

    ReplyDelete
  3. banyak jugk tu, zie buat tuk orang alih2 yang sendiri tinggal habuk jew... huhu

    ReplyDelete
  4. akak buat sendiri ke kek tu?rajinnye dia kalau rajin lagi leh akak jual :D

    saya beli biskut raya kat Mydin je kak hehe. Selamat hari raya kakak :D

    ReplyDelete
  5. Amboi banyaknya..lyn baru samprit..hehehe..cam tak sempat nak buat dah aje..

    ReplyDelete
  6. tayang kuih raya jugak ya? mesti jeles tengok org tayang kan? hehehe...banyak juga ibulala buat kuih sendiri. rajinnnnnyaaa...

    ReplyDelete
  7. ghajin nya wat kuih..
    bg la address nnt nak suh dtg umh..hehhe
    slmt hr raya ibu lala..maaf zahir batin..

    ReplyDelete
  8. Wah... dah banyaklah tu. Asal jangan mengadap balang sudah bimbang tak sampai raya...

    Kerepek kena cari yg fresh baru kick kan.. krup-krap-krup-karap..:)

    ReplyDelete
  9. amboi banyak tu... saya main tunjuk2 je..

    layan kerepek best kurp krap..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.