Story Mory Cik Lala

Monday, August 13, 2012

Hasil shopping hari ni

Hasil shopping hari ni
yang tiba tiba mood datang secara tak sengaja
dapat la beli blaus dengan seluar slack
shopping kali ni tak bawak anak anak pun
saje je nak berjalan sensorang
menghiburkan hati

lepas hantar kakak ke tusyen tadi
terus terjah ke Jusco
time nak bayor
tengok tengok member kad dah expired
konon tak nak renew
sebab ai memang jarang shopping kat Jusco ni
tapi kalau tak renew
dapat sikit je sampul duit raya
kalau nak lebih kena la renew
so ai pun renew for 3 years terus
hah..lega
lepas ni tak payah pening pening lagi
kad luput dari membership


Lepas shopping dapat tuko ni
seronok sangat
hati berbunga bunga dapat sampul
duit raya ni



Dapat jugak baucer 30 hengget ni
jadik la kan
boleh shopping lepas raya nanti

2 comments:

  1. Haaa.... banyak shopping nampak gayanya nie:)

    ReplyDelete
  2. best nye shoping..
    dpt gantibalik akak yea..
    lps raya sambung shoping :-)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.