Story Mory Cik Lala

Friday, August 31, 2012

Nak balik dah

Masih bersiaran dari hospital
Dah boleh discaj hari ni
Tapi sedang menunggu bil dan ubat ubatan
Menurut doktor keadaan danial masih tak berapa okey
Tapi doktor bagi discaj dan continue ubat kat rumah

Minggu depan kena datang review balik
Doktor tak bagi keluar jalan jalan pun
Sebab takut getting worse
Okeylah tu kan
Daripada terperap je kat sini
Ibu yang nak pecah kepala

Dari pukul 12:30 tadi doktor kata dah boleh discaj.
Tapi sampai la ni pukul 3 tak balik balik lagi.
Lamanyaaa. Jemu menunggu tau.

 



5 comments:

  1. salam kenal..

    moga dikurniakan kesihatan yang baik. INSALLAH...

    ReplyDelete
  2. Dari kejauhan ini auntie doakan moga Daniel bertambah sihat ye sayang.

    Maaf sebab lama kakak tak bw dan berblog...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.