Story Mory Cik Lala

Wednesday, August 29, 2012

Ibu yang cuak bila danial kena cucuk

Aduhhh
Ai ni memang seorang
Yang penakut dengan jarum
Anak ok je bila kena cucuk
Maknye yang ngeri nak tengok
Patut la tak jadi doktor

Danial demam since sabtu malam
Hari ahad dah start antibiotik
Tapi lepas makan antibiotik 3 kali
pun tak baik baik demam
Hari rabu ambik cuti dan
bawa danial ke hospital
Bila doktor cek doktor kata kahak
sangat banyak kat peparu dia
Tu yang kena warded sebab
doktor nak continue antibiotik
dan bagi nebulizer

Terasa sangatlah bosan berada di sini
Rasa cam nak mintak balik rumah jap
Danial dah tak demam cuma
peparunye tak clear lagi dari kahak.





Senang hati walaupun kena masuk wad. Tengok TV sambil makan gula gula.

6 comments:

  1. YM pun tak suke tgk kene jarum...seriauuu!huhuhu...

    ReplyDelete
  2. akak pulak yg over ya? hehehehehee....

    ReplyDelete
  3. Salam kenal...
    Memang dugaan sungguh kalau melihat proses rawatan anak bila mereka sakit kan! Moga sembun...

    ReplyDelete
  4. kenapa dengan tangan dia.. moga cepat sembuh nanti

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.