Story Mory Cik Lala

Tuesday, March 3, 2015

Expired date


Frust sebab expired tak lama dah iaitu Jun 2015. Selalu guna pun hampir setahun baru habis. Tu pun kena simpan dalam peti ais. Kali ni harapnya cepat la habis sebab satu hari hanya boleh consume 1 scoop aje. Kadang kadang tu terlupa nak bancuh kat Danial.

4 comments:

  1. Beli dah lama ke atau baru beli tu... Dah beli mahal2 tu sayang nak buang kan...

    ReplyDelete
  2. kena guna cpt2.. klo x syg la,,

    ReplyDelete
  3. la.sayang kan.nasib akak cepat perasan
    smga dipermudahkan aamiin

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.