Story Mory Cik Lala

Monday, March 23, 2015

Anak dara jatuh basikal



Peristiwa ni dah lama berlaku. Dalam bulan februari 2015 ni la jugak. Anak dara dalam perjalanan nak ke sekolah agama. Sampai kat satu selekoh katanya basikal dia tu tiba tiba je stop. Dia tercampak ke depan. Nasib baik la tak de kete time tu. Ambik masa seminggu la jugak nak baik luka luka tu. Nasib la tak de yang kena berjahit. Kalau tidak susutnilai harga nanti. Kuang kuang kuang

11 comments:

  1. adui sakitnye ....
    pelik jugak kan mcm mana leh jatuh tu kan .....

    ReplyDelete
  2. adehhh ngerinya nengok.. lenkali hati2 yer kak lala

    ReplyDelete
  3. Astaghfirulllah... sakit tu Ana.
    Kesiannya. Guna basikal mountain bike ke Ana? Jenis yg rantai tak boleh pusing belakang kalau berhenti mengejut akan jadi macam itu kan.. alahai...

    ReplyDelete
  4. Syukur Alhamdulillah.. takde kecederaan yang teruk..

    ReplyDelete
  5. aduhla kak... sian nyer... terasa kesakitan nyer. dhla kt muka

    ReplyDelete
  6. Ya allah kesiannyer..mujur xteruk sngt..

    ReplyDelete
  7. Haha.....tak denya susut nilai, comey macam hindustan dah tu...

    ReplyDelete
  8. Hahah... selamat la tak susut nilai. Cemana plak beskal tu boleh berenti tiba2.

    ReplyDelete
  9. alahai..
    sama mcm rania juga la ni.
    cma rania tertonggeng masa nak berdiri. tsilap pijak jatuh luka sikit bibir atas tu

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.