Story Mory Cik Lala

Tuesday, October 21, 2014

Musim mangga asam boi


Nampak pun dah sedap kan. Tengok je pun dah kecur air liur. Entah bila nak buat. Tak sempat lagi. Tengok la hujung minggu ni kalau ada kesempatan.

By the way selamat bercuti esok ye kawan kawan. Jadi la dapat cuti sehari pun daripada tak de langsung. Esok birthday my mum. Maybe ada makan makan kecil kecilan atau sekadar potong kek. Tengok la esok cam mana.

3 comments:

  1. Happy Birthday in advance untuk your mum. Mangga asam boi ni entah tak tahu berapa kali saya dah ternampak dalam blog kawan-kawan yang saya terjah. Aduhai, tak larat dok tenung je. Nak buat...hihihi...virus M tengah menular satu badan!

    ReplyDelete
  2. makan x hengat aku ne..xsedau diri ada sempot!!

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.