Story Mory Cik Lala

Tuesday, October 28, 2014

Dah dapat meja kecik idaman


Pukul 9 dah gerak pegi Ikea. Sampai kat sana seawal pukul 10 dah ramai orang. Ingat kami la customer pertama. Sampai Ikea rembat apa yang patut pastu terus bayar. Takde jalan jalan dah. 

Mood lega bila dah dapat apa yang nak. Rembat 3 sekali gus. Lagi pun murah saje. Balik rumah pasang satu meja dulu. Lagi 2 meja tu simpan. Bila perlu baru pasang. Meja ni boleh jadi meja kopi jugak sebab ianya ringan. Dan yang paling penting sekali boleh buat letak makanan kalau ada jamuan. Kat rumah tu hanya ada meja makan saja. Bila ada makan makan makanan tu sampai tak muat nak letak atas meja makan tu.

6 comments:

  1. meja ikea ke tu? seronok la dapat apa yang diidamkan :)

    ReplyDelete
  2. Bgus3...jimat ruang..cik mah pkai yg le lipat2...klau x guna lipat..rumah kecik so kena cr yg jimat space hehe

    ReplyDelete
  3. Wah rembat 3 terus....yelah dah berkenan tu rembat ajelah yek....kang nak dtg balik bila lagi....Okje ada satu warna putih

    ReplyDelete
  4. barang ikea simple design tetap menarik..

    ReplyDelete
  5. Dapat juga akhirnya. Baca entri kat sini kot, balik rumah teringat meja yang sama. Teruslah buka. Dah murahkan meja ni. Ringan pun ya juga. Senang.

    ReplyDelete
  6. cute je meja tu...kat umh intan ada satu yg gambar mcm gambar abc tu..:)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.