Story Mory Cik Lala

Tuesday, October 28, 2014

Kek RV yang sedap




Kalau pergi Jusco wajib beli ni 2 atau 3. Kek yang lain tu tak mengancam sangat tapi yang ni betul betul terliur dibuatnya. Korang try la. Sedap tau.

11 comments:

  1. KA krg minat tapi anak2 cukup suka RV ni !

    ReplyDelete
  2. mmg sedap redvelvet tu...mmg wajib bli

    ReplyDelete
  3. Boleh cuba juga masa pergi JJ macam ni. Macam sedap aje..

    ReplyDelete
  4. dana suke yg cheese cake kak... yg rv pun sedap... sbb dia lite2 je... tak terlalu muak sgt... cheseenyer lite2 je.... RV pun sama... mmg feveret

    ReplyDelete
  5. Ye ke sedapIL.....ok lepas ni kita nak try jugak .....tp tulah orang kat rumah ni kurang suka kek

    ReplyDelete

  6. Pre order original Bagelen Kartika Sari fresh dari Bandung whatsapp dazlina 0192633431

    ReplyDelete
  7. murah tu kak...semua Jusco ada ke? xpenah perasan pulak...

    ReplyDelete
  8. Betul tu. Saya memang selalu je beli setiap kali singgah. Cheese Cake ni kelmarin jual RM13.49. Saya rasa murahlah padahal 40sen jek murahnya! Dulu-dulu RM9.90 je kan. Saya lagi suka RV daripada Carrot Cake.

    ReplyDelete
  9. salam kak ana..intan ni x berapa minat sangat kek..tp kalau org bagi makan je..heheheh

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.