Story Mory Cik Lala

Tuesday, October 21, 2014

Masak lagi






Anak daro den ni asyik masuk pertandingan memasak yo. Ni pertandingan hari sabtu lopeh kat sekolah dio. Masak la sodap sodap nak. Esok bosar jadi chef. Buleh ibu makan sodap sodap yo.

4 comments:

  1. Pandainya. Nanti ibu boleh rehat-rehat, anak dara dah pandai masak.. :-)

    ReplyDelete
  2. Bestnya anak dara rajin memasak. Confirm ibunya boleh goyang kaki nanti, main order je apa terasa tekak nak makan.

    ReplyDelete
  3. Wah bestnya IL.....plating dah standard chef tu. Yelah okje pun suka kalau anak suka masak ni.....senang sikit kitakan IL hihi..... tak yah masak dah

    ReplyDelete
  4. membina daya ketahanan diri untuk berdepan ngan audience..gud job nabilla!!

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.