Story Mory Cik Lala

Thursday, October 23, 2014

Meja kecil Ikea Damansara



Sampai lenguh kaki berjalan di Ikea semalam. Nak sangat pegi Ikea kan. Padahal tak beli apa pun. Nasib gak tak beli sebab punya la ramai orang beratur nak bayar kat kaunter.

sebenarnya nak beli meja budak yang kaler kaler tu. Tapi disebabkab ramai sangat orang maka tak jadi nak beli. Maybe kena pegi pagi pagi hari sabtu baru dapat beli.

5 comments:

  1. Cantik meja tu Ibu Lala... memang jenuh menunggu kalau masa nak bayar pun ke beratur panjang kan :)

    ReplyDelete
  2. Memang cantik meja ni Akak. Tak apa, nanti sabtu ni boleh pergi lagi.

    ReplyDelete
  3. Saya pun teruja tengok meja kaler-kaler ni. Dah dua saya rembat. Tapi sampailah ni buat menyemak je kat rumah. Ikea kalau tak sesudah Subuh pergi, memang ramai orang sentiasa.

    ReplyDelete
  4. Okje ada meja tu warna putih.....Suka tgk barang kat Ikea....lama dah tak pergi situ IL

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.