Story Mory Cik Lala

Thursday, October 23, 2014

Fenomena Loom Band







Pantang jumpa getah yang kaler cantik mula la nak beli. Yang kecik yang besar sume dok mengadap buat benda nih.

7 comments:

  1. wah nak jugak try buat tapi terasa macam tak sesuai pulak sebab anak kita lelaki kan? hik hik hik...

    ReplyDelete
  2. Nasib baik anak-anak saya lelaki. Pandang sebelah mata pun tidak kat loom band ni. Yang sebenarnya kalau mereka pandang pun, mereka tak tahu apa ke bendanya :D

    ReplyDelete
  3. Kecik besar pun pakai benda ni, klu blh jgn bawa ke sekolah....'

    ReplyDelete
  4. Kat rumah ni dah tak musim dah IL....hari tu sekejap musimlah jugak....bukan main lagi mintak belikan

    ReplyDelete
  5. anak dara saya hadiahkan mak dia masa besday mak dia...hihi

    ReplyDelete
  6. eh, anak saya lelaki. dia main jugak benda ni..bkn utk pakai tp utk jual =D

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.