Story Mory Cik Lala

Friday, February 3, 2012

Jalan Jalan Friday

Seperti biasa setiap dua minggu ada pekan koboi kat bawah opis aku ni. Tadi jenjalan terjumpa pulak yang ni. Maklum la, teman kan kolestrol tinggi. Kena la control makan. Tak leh la nak suka suki makan macam dulu lagi. Sabor je ler. Teman ni dah la suka makan tolak batu dengan kayu je.







p/s : Sape yang rasa nak kuruskan badan jom la try yang ni. Teman tak beqape nak boleh makan bende ni sebab pequt teman pequt oqang kampung. Mesti nak makan heavy. Setakat bijirin ni nanti pequt teman berdondang sayang ler.

2 comments:

  1. Ada jual ke Kat bawah td kak? Aju nya pun tggl sekotak je lagi huhu

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.