Story Mory Cik Lala

Friday, February 17, 2012

Ujian kecergasan






Nampaknya tak dapat la
aku join ujian kecergasan pagi ni
Memang tak cergas pun
Pegi buat syarat je
Sebab nak markah
Masa appraisal nanti
Makanya akan berkuranglah
satu markah
Masa appraisal nanti
Semalam aku lumur
Satu badan ni
Dengan air asam jawa
Hah lega
Barulah boleh tido
Dan terasa panas panas tu keluar
Kalau tak buat camtu
Panas panas tu dok
Tersimpan dalam badan
Pagi ni rasa segar sikit
Badan pun dah sejuk
Cuma rasa sakit sakit
badan tu ada lagi
Diikuti dengan sakit sakit belakang

4 comments:

  1. x pe la kak.. nanti dah betul² sembuh, akak boleh buat.. :)

    ReplyDelete
  2. takpe kak yang penting akak sihat segera, jgn lupe mkn ubat ye

    ReplyDelete
  3. kalau tak sihat lebih baik berehat. takkan nak buat ujian kecergasan jugak. mmg nak carik sakit la kalau buat.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.