Story Mory Cik Lala

Wednesday, February 15, 2012

Takutnya nak makan ubat

Ingat budak budak je ke takut makan ubat
Mak budak ni pun takut makan ubat jugak tau
Paling tak suka ubat cecair macam ubat batuk tu
Pegi klinik tadi
Dapat mc selama 2 hari
Mana taknya
Hari isnin hari tu dah demam
Dah makan ubat pun tapi still tak baik baik
Hari ni aku surrender
Tak larat nak pi keja
Batuk dan sakit sakit badan
Dapat ubat demam, tahan sakit, antibiotik dan batuk
Doktor kata ubat batuk tu mengantuk
Mengantuk pun tak pe la sebab tak keje
Lagi best dapat tido tak ingat dunia

Memandangkan hari ni ibu cuti
Siap la anak anak request suruh ambik
Dan hantar mereka pegi dan balik sekolah
Kesian ibu tak dapat berehat
Walaupun tak sihat

Via ipad

2 comments:

  1. semoga cepat sembuh ibu..
    rajin² makan ubat tau..

    ReplyDelete
  2. alahai sian ibu.. moga ibu cepat sembuh ya..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.